• Patronują

Jeśli chcesz odbyć staż w dziale Technologii lub Marketingu firmy GTECH Poland, weź udział w naszej akcji! Warunkiem uprawniającym do odbycia stażu jest posiadanie statusu studentki w 2013 roku, na dowolnym kierunku jednej z uczelni wyższych, które biorą udział w akcji „Dziewczyny na Politechniki” (lista na stronie: www.dziewczynynapolitechniki.pl).

CV oraz dokumenty potwierdzające status studentki prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Na zgłoszenia czekamy do 30 kwietnia 2013 roku.

Wybrane osoby zaprosimy na krótką rozmowę kwalifikacyjną, spośród nich wyłonimy trzy, które odbędą staż w GTECH Poland.

GTECH Poland – jest częścią GTECH Corporation, który jest liderem w opracowywaniu i wdrażaniu systemów loteryjnych dla klientów w ok. 80 krajach na całym świecie.

Firma zatrudnia we wszystkich swoich oddziałach na świecie ponad 6 tys. pracowników, z czego ok. 6% to Polacy. W strukturze polskiego oddziału, wiodącą rolę pełni Warszawskie Centrum Technologiczne, zatrudniające około 250 osób. Szacuje się, że ponad połowa rozwiązań, jakie GTECH oferuje swoim klientom na całym świecie, powstaje właśnie w naszym kraju.

Znaczący udział w rozwoju GTECH Poland mają kobiety. Panie stanowią ok. 25% wszystkich zatrudnionych w Warszawie, z czego aż 35% to managerowie wyższego szczebla. Zarządzają między innymi: 100-osobowym działem programistów, kilkudziesięcioosobowym działem Quality Assurance, nadzorują także realizację wielu projektów w Polsce i za granicą.

GTECH jest przykładem firmy, która oferuje równe szanse rozwoju, zarówno kobietom jak i mężczyznom. W tym tkwi właśnie sukces wysokiej (na tle ogólnej sytuacji w Polsce), liczby zatrudnionych Pań, w obszarze uważanym stereotypowo za typowo męski.

Firma jest także bardzo przyjazna młodym rodzicom. Oferuje bardzo dobre i elastyczne warunki pracy dla osób przebywających na urlopach macierzyńskich i tacierzyńskich.

Katarzyna PrzybyszKatarzyna Przybysz – Vice President, Human Resources Operations, Obszar: International, Członek Zarządu GTECH Poland sp. z o.o.:

GTECH PolandZ wieloletnich obserwacji działu Human Resources firmy wynika, że kobiety mają naturalne predyspozycje do efektywnego zarządzania ludźmi. Dlatego to właśnie one zajmują wiele kierowniczych stanowisk w GTECH. Wynika to z cech i umiejętności jakie posiadają, a nie np. z narzuconych założeń, które firma sobie postawiła. Kompetencje interpersonalne, dobra organizacja i planowanie oraz zdolności językowe, pomagają Paniom awansować w GTECH, gdzie praca polega głównie na udziale w międzynarodowych projektach. Tak naprawdę kwestia płci nie gra tutaj roli. Takie same szanse i wyzwania stoją zarówno przed kobietami, jak i mężczyznami. Cieszymy się, że kobiety potrafią tak dobrze to wykorzystać.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.gtechpoland.com

Rusza kampania Dziewczyny na politechniki! i Dziewczyny do ścisłych!

Rusza 18 edycja kampanii Dziewczyny na politechniki! oraz 16 edycja Dziewczyny do ścisłych! – projektów zainicjowanych przez Konferencję Rektorów Polskich Uczelni Technicznych oraz Fundację Edukacyjną Perspektywy. W tym roku kampanii towarzyszy premiera raportu „Kobiety na politechnikach 2025”, który został opracowany przez Fundację Edukacyjną Perspektywy i Ośrodek Przetwarzania Informacji – PIB i zostanie opublikowany 7 maja br. Dostarcza on najświeższych i najbardziej kompleksowych danych o udziale kobiet w kształceniu technicznym i ścisłym w Polsce – pokazując zarówno postępy, jak i wyzwania, przed którymi nadal stoimy.

Więcej…

Dziewczyny na politechniki! oraz Dziewczyny do ścisłych! na Perspektywy Women in Tech Summit 2023

Za nami Perspektywy Women in Tech Summit 2023 a na nim - po raz pierwszy! - strefa specjalna kampanii Dziewczyny na politechniki! i Dziewczyny do ścisłych! Przy współpracy 4 partnerów technologicznych, 16 uczelni technicznych i uniwersyteckich wydziałów ścisłych stworzyliśmy przestrzeń edukacyjno-rozrywkową (nie tylko!) dla dziewczyn.

Więcej…

Dni otwarte

Tegoroczna kampania “Dziewczyny na politechniki!” i “Dziewczyny do ścisłych!” rozpoczęła się w marcu zupełnie nowa formułą - działliśmy globalnie i lokalnie, angażowalismy uczelniane społeczności oraz gigantów technologicznych, by wspólnie odwiedzać szkoły i na żywo - podczas lekcji inspiracyjnych i warsztatów - spotykać się z kandydatkami i kandydatami na wyższe uczelnie techniczne.

Więcej…